Enpresako tutorea bazara, hemen duzu Lanbide Heziketa DUALAri buruz jakin behar duzun guztia
TUTOREENTZAKO EBALUAZIO-GALDETEGIA
Eginez ikastea Lanbide Heziketaren DNAn dago. Horretarako, ezinbestekoa da enpresaren eta lanaren munduarekiko harremana etengabea izatea. DUAL Lanbide Heziketa “enpresako praktikak” dituen prestakuntzaren bilakaera naturala da, ikastetxearen eta enpresaren arteko ikas-ekinezko prestakuntzara bideratua. Aldaketa oso esanguratsua da, enpresa “prestatzaile” bihurtzen baita, hau da, ikasleen prestakuntzan laguntzen du, Lanbide Heziketako ikastetxearekin koordinatuta.
Enpresa edo erakunde parekideetan lan garrantzitsu horretaz arduratzen diren pertsonei lagundu ahal izateko, webgune hau une bakoitzean zer egin jakiteko gida gisa prestatu dugu, zalantza ohikoenei erantzunez eta zeregin hori bidera dezaketen dokumentuak eskainiz.
Berrikusi eta kontzeptuak argi dituzunean, honako galdesorta hau erantzun dezakezu, eta gainditzen baduzu, “Enpresako tutore-tutore duala” ziurtagiria lortuko duzu.




Lanbide Heziketak honako helburu hauek ditu hezkuntza-sisteman:
Lanbide Heziketa ikasleei lan-merkatura bideratutako gaitasun praktikoak eta trebetasun teknikoak emateko diseinatutako hezkuntza-sistema da. Eredua etengabe egokitu da merkatuaren eskarietara, eta, ondorioz, azken urteotan ospe handia hartu du eta programa guztietako matrikulak nabarmen igo dira.



Lanbide Heziketa Dualaren modalitateak enpresako eta prestakuntza-zentroko irakaskuntza- eta ikaskuntza-prozesuak konbinatzen ditu. Haren ezaugarri nagusia da ikastetxearen eta enpresaren arteko ikas-ekinezko erregimenean egiten direla, lantokian eta ikastetxean egonaldiak eginda, ordu- eta egun-kopuruei dagokienean iraupen aldakorra izan dezaketenak.
LHk izaera duala izateak esan nahi du ikasketen prestakuntza-edukia LHko zentroaren eta enpresaren artean banatzen dela, eta ikasleak bi lekuetan jasotako prestakuntza ebaluatzen dela.
LHko eskaintzan bi erregimen edo modalitate daude, eta bi-biek izaera duala dute: LH orokorra eta LH intentsiboa.








Ezagutzak transmititzeko, prozesuan gidatu eta laguntzeko, entzuteko, ulertzeko eta konfiantzazko giroa sortzeko funtsezko gaitasuna. 

Sortzen diren gorabeherak, ezustekoak eta egoera berriak planifikatzea, programatzea eta lehenestea, eta horietara moldatzea.